www.pidilidi.ro www.pidilidi.ro
Cumpărați pentru mai mult 394,89 lei
si ai transport gratuit
0 Coșul dumneavoastră 0,00 lei

Cum să cumpărați

Cum să cumpărați ?

- Înregistrare și autentificare

Prețurile din magazinul nostru online includ TVA, în funcție de țara selectată.
Prețurile standard sunt pentru clientul final care dorește să cumpere o singură piesă.

- Cumpărături fără înregistrare și autentificare

Puteți face cumpărături în magazinul nostru online fără înregistrare. Această opțiune este destinată clienților care fac rar cumpărături la noi. Chiar dacă faceți cumpărături în acest mod, vă vom solicita anumite informații necesare pentru a vă livra produsele.

- Achiziții cu înregistrare și după autentificare (client final)

Această opțiune este disponibilă pentru clienții finali care doresc să cumpere mai des. Această opțiune vă scutește de a completa informațiile necesare pentru fiecare comandă.

Trebuie să vă amintiți numele de utilizator și parola.

- Achiziții cu înregistrare și după autentificare (comerciant - certificat de comerț necesar)

După înregistrare, contactați-ne la info@pidilidi.cz pentru a solicita datele de conectare.

Data viitoare când vă conectați, veți vedea atât prețurile standard pentru clienții finali, cât și prețurile pentru dvs. sub detaliile dvs. de conectare.

!!! ATENȚIE, VÂNZAREA PENTRU COMERCIANȚI ESTE POSIBILĂ NUMAI DUPĂ AMBALARE !!!!

 

MODUL ÎN CARE VĂ VOM LIVRA BUNURILE

Livrăm bunurile prin colete prin curier DPD. În cazul în care comandați trimiterea bunurilor la domiciliu și nu sunteți acasă în timpul zilei, vă recomandăm să trimiteți bunurile, de exemplu, la locul de muncă.

De asemenea, puteți apela la serviciile unui serviciu de livrare de colete.


Puteți plăti curierul în numerar sau cu cardul de credit.

 

Chemarea și primirea mărfurilor.

În ziua expedierii produselor comandate veți primi un e-mail (la aproximativ 15.30) cu informația că transportul a fost predat transportatorului și sub ce număr este înregistrat pentru urmărirea online. În cazul serviciului DPD, transportatorul nu contactează clientul prin telefon. Poșta este o notificare de livrare, iar clientul trebuie să se prezinte la adresa de livrare în ziua următoare expedierii.

 

DPD:

Livrare convenabilă, controlată de către client în aplicația web DPD Courier

 

  • Livrare în următoarea zi lucrătoare de la preluare 3 încercări de livrare cu contact telefonic

  • Urmărirea online a expedierii

  • Aplicație web DPD Courier, în care pot: modifica adresa sau data de livrare, în orașele mari alege ora de livrare (dimineața/ după-amiaza/serile), alege ridicarea personală la punctul de livrare, trimite un mesaj către curier Notificare continuă prin SMS/email: cu 1 zi înainte de livrare vom trimite datele de conectare către DPD Courier, în ziua livrării vom specifica intervalul orar.

     

Coletăria (Packeta):

  • Ar trebui să primiți un mesaj text în momentul în care transportatorul preia transportul, precum și un SMS care să vă informeze că transportul a fost depus și este gata de expediere.