Nu vă place? Nu se potrivește? Ați ratat culoarea sau mărimea potrivită și trebuie să schimbați sau să returnați articolul?
PConform legii, aveți la dispoziție 14 zile pentru a-l returna fără a da un motiv, îl puteți returna la noi în termen de 30 de zile - este bonusul nostru pentru dumneavoastră. Un schimb este o returnare a bunurilor nepotrivite și o nouă comandă pentru bunuri noi. Vă vom rambursa banii în termen de 14 zile de la primirea bunurilor returnate.
Returnarea mărfurilor
- Completați formularul de returnare (îl puteți găsi în e-mailul de confirmare cu factura), puteți descărca și AICI. Sau introduceți o hârtie pe care să scrie (numărul de comandă, numele și prenumele, codul și denumirea produsului și numărul de cont pentru rambursare.
- Mergeți la cea mai apropiată sucursală Packeta și raportați codul de returnare la 99464037. Operatorul va tipări și va lipi eticheta pe pachet.
- Nu plătiți nimic pe loc, vom deduce 11,92 Lei atunci când vă vom factura rambursarea.
- Sau vă puteți aranja propriul transport de întoarcere, pe cheltuiala dumneavoastră. Adresa de retur: Nelun s.r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Česká republika
Un formular de returnare trebuie să fie întotdeauna inclus în pachet. (îl găsiți în e-mailul cu factura), îl puteți descărca AICI. Sau o hârtie pe care să scrie (numărul de comandă, numele și prenumele, codul și denumirea produsului și numărul de cont pentru rambursare.
Zboží prosím zašlete nenošené, nepoškozené, neznečištěné a v původní krabici/obalu se všemi visačkami (aby mohly udělat radost někomu jinému).
Pokud jste ke zboží dostali DÁREK ZDARMA, ten se vrací společně se zbožím, ke kterému byl zdarma zaslán.
Krabici od bot prosím nepoužívejte jako obal pro zaslání a nepolepujte či nepopisujte jej štítky, adresou apod., děkujeme .
Reklamace
Pro reklamování vadného zboží prosím vyplňte Reklamační formulář a zboží nám zašlete dle postupu pro vrácení zboží uvedeného výše.
Vom procesa reclamația în termen de 30 de zile, în cazul unui defect detașabil (se aplică numai la pantofi) îl putem repara. Vă rugăm să ni-l trimiteți curat și spălat, altfel nu poate fi revendicat.
Înainte de a trimite o reclamație, vă rugăm să vă gândiți dacă aceasta este justificată.
În cazul produselor textile, un defect al materialului care apare în termen de ½ an de la cumpărare este considerat un defect de fabricație și este, de asemenea, eligibil pentru o retragere/reclamație. Dacă bunurile au fost cumpărate "cu un an în urmă", atunci nu este cu adevărat un defect de fabricație și reclamația trebuie respinsă.
Durata de viață a încălțămintei este determinată de modul și de intensitatea utilizării - dacă este utilizată în mod incorect sau intensiv, aceasta se va uza mult mai devreme de 24 de luni, fără a da naștere unui drept de performanță defectuoasă. Cele mai frecvente motive pentru reclamațiile nejustificate sunt:
-
Bunurile au fost utilizate într-un scop necorespunzător (de exemplu, pentru mersul pe bicicletă, pantofi de mers pe jos pentru sport, pantofi de interior în aer liber etc.)
-
Bunurile erau defecte în momentul primirii și totuși bunurile au fost folosite - diferență de mărime între pantoful stâng și cel drept, cusături strâmbe, tălpi inegale etc.
-
Defectul a fost cauzat de uzura mecanică (material zgâriat sau găurit din cauza frecării de suprafețe dure și aspre)
Încălțăminte aleasă necorespunzător (pantofii se împing, se desprind, nu se potrivesc pe picior...) -
Defectul nu a fost reclamat în momentul apariției sale, iar bunurile au continuat să fie utilizate după apariția sa și au fost prezentate pentru reclamație doar în cazul unor daune importante - de exemplu, o gaură în talpă, o desfacere semnificativă a pantofului etc.) și al pantofilor care ies în afară.
- Defectul este cauzat de utilizarea necorespunzătoare (frecare, zgâriere, înmuiere), depozitarea în condiții de umiditate, întreținerea necorespunzătoare - lipsa impregnării și a cremei regulate, spălarea, curățarea necorespunzătoare, aplicarea de agenți de curățare care afectează rezistența culorii, uscarea prin căldură radiantă, în uscător sau în uscător de păr, expunerea la soare, intervenția cumpărătorului-consumator sau deteriorarea mecanică
Reclamațiile sunt reglementate de PROCEDURA DE PUBLICITATE valabilă, care face parte din Termenii și condițiile generale.