Procedura de reclamații face parte integrantă din Termenii și condițiile generale ale vânzătorului NELUN spol s r.o., cu sediul social în Křenová, 438/7 Praga 6, nr. de identificare: 27711242, înregistrată în Registrul Comercial ținut de Tribunalul Municipal din Praga, Secțiunea C, Insert 78675.
Cumpărătorul este obligat să ia cunoștință de Procedura de reclamații și de Termenii și condițiile generale înainte de a trimite o comandă obligatorie.
Încheierea contractului de cumpărare și acceptarea bunurilor de la vânzător se consideră ca fiind consimțământ.
Ca dovadă a garanției, Nelun spol. s r.o. emite un document de achiziție (factură) pentru fiecare bun achiziționat, cu datele legale pentru reclamație (denumirea bunului, prețul, cantitatea, numărul de catalog, data vânzării).
1. Condiții de garanție
Cumpărătorul este sfătuit să verifice starea coletului (deteriorarea cutiei) în momentul livrării de către curierul DPD. Cumpărătorul are dreptul de a refuza să accepte un transport care prezintă semne de deteriorare. În cazul în care acesta acceptă un transport deteriorat în acest mod, este necesar să noteze deteriorarea în raportul de predare al transportatorului. Orice cerere ulterioară în acest sens nu este luată în considerare.
După primirea transportului, bunurile sunt acoperite de o garanție de 24 de luni. În cazul în care în această perioadă apare un defect al produsului, cumpărătorul are dreptul de a face o reclamație.
2. Procedura de reclamație
În cazul în care reclamați bunuri, vă rugăm să copiați factura sau să scrieți numele, adresa, numărul de telefon, numărul de comandă (factura) pe o bucată de hârtie și să o trimiteți împreună cu bunurile la adresa depozitului: Nelun spol. s r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov (mai mult https://www.pidilidi.ro/stranky/retragerea-din-contractul-de-vanzare-cumparare-returnarea-unei-parti-din-bunuri-schimb-sau-reclamatie ).
3. Tratarea reclamațiilor
Vânzătorul are la dispoziție 30 de zile de la data primirii bunurilor pentru a soluționa reclamația. În cazul în care reclamația este justificată, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare, în special a costurilor poștale plătite de vânzător la trimiterea bunurilor revendicate. În acest caz, vă rugăm să scanați bonul de livrare și să îl trimiteți la adresa noastră de contact: info@pidilidi.cz .
În cazul în care producătorul acceptă reclamația, suma va fi rambursată în contul pe care l-ați specificat.
După soluționarea reclamației, perioada de garanție se prelungește cu perioada în care bunurile au fost reparate. În cazul înlocuirii bunurilor cu altele noi în cadrul cererii de despăgubire, perioada de garanție inițială continuă (adică doar perioada în care clientul nu poate utiliza bunurile este dedusă din perioada de garanție).
În cazul unei reclamații nejustificate, perioada de garanție nu se prelungește.
Păstrați întotdeauna cu grijă toate documentele referitoare la cererea de despăgubire.